Renowacja rowerów śródmieście Warszawa

Sklep i serwis rowerowy, rowery retro, outlet rowerowy, elektryfikacja. WARSZAWA powiśle

Masz stary, brzydki rower, ale nie chcesz się z nim rozstawać? Świetnie to rozumiemy. Oferujemy usługę kompleksowej renowacji roweru.

Zapraszamy do naszych punktów przy Czerniakowskiej 22 oraz Topiel 15b

  • Wypiaskujemy – usuniemy stare powłoki lakiernicze.
  • Pomalujemy proszkowo- malowanie na dowolny kolor z palety RAL + ew. dodatki jak brokat, mat, półmat.
  • Zajmiemy się detalami! Dobierzemy manetki, siodełko, pedały, opony.
  • Wymienimy zużyte elementy eksploatacyjne

Powyższy cennik stanowi ceny orientacyjne i nie zawiera kosztu części.

Skontaktuj się z nami przez zakładkę kontakt lub znajdź nas na Facebooku

 

  1. Malowanie proszkowe ramy oraz widelca na kolor z palety RAL

Zanim rozpoczniemy malowanie Twojego roweru powinieneś nas odwiedzić aby wybrać  kolor z Palety RAL, następnie rozłożymy Twój rower, tak aby przygotować do malowania elementy, które tego wymagają.

Przygotowanie do malowania polega na usunięciu starej farby przy pomocy piaskarki (elementy stalowe) lub kwasu (elementy aluminiowe)

2. Malowanie proszkowe detali – mostek, błotniki, kierownica, korba i inne.

Oczywiście  w ramach renowacji możemy za dodatkową opłatą pomalować proszkowo inne elementy niż rama i widelec roweru. np. mostek, kierownicę, korbę, koszyk na bidon, pedały, bagażnik i dowolny inny element metalowy, który tego wymaga. 

3. Rozłożenie i złożenie roweru przed i po malowaniu bez serwisu

Oczywiście możesz do nas przynieść rozłożony rower, wtedy zapłacisz wyłącznie za samo piaskowanie i malowanie roweru. 

Jeśli jednak nie masz odpowiednich umiejętności i chęci aby rozłożyć i złożyć rower samodzielnie, zrobimy to za Ciebie. Jeśli rower funkcjonuje poprawnie i nie wymaga serwisu, właśnie ta opcja jest dla Ciebie. 

4. Rozłożenie i złożenie roweru przed i po malowaniu z serwisem pełnym

Rozsądnym rozwiązaniem przy malowaniu roweru jest jego pełny serwis. W skład pełnego serwisy wchodzi:

  • serwis piast;
  • czyszczenie i smarowanie napędu;
  • centrowanie kół;
  • wymiana zużytych elementów eksploatacyjnych;
  • smarowanie sterów;
  • regulacja przerzutek;
  • regulacja hamulców,